نحوه نصب اپلیکیشن مارکت روی اندروید و کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 فروردين 1403
بازدید : 87
نویسنده : کتابخونه


پس از ورود و ارائه اندروید توسط شرکت غول پیکر گوگل، مارکت گوگل نیز برای معرفی و دانلود نرم افزار و بازی این سیستم عامل جدید برای گوشی ها و تبلت ها معرفی شد، اما از همان ابتدا ذائقه کاربران ایرانی تلخ شد! چرا که گوگل این بار با سیاست های خصمانه خود به کاربران ایرانی نیز اجازه دسترسی به بازار آنها را داد که مثل این است که شما ویندوز دارید اما نرم افزاری برای ویندوز خود پیدا نمی کنید!

بنابراین ایرانیان پا به عرصه گذاشتند و اولین مارکت تمام فارسی را به نام بازار برای اندروید راه اندازی کردند. بازار نام این مارکت ایرانی است که می توانید در آن شاهد ارائه هزاران نرم افزار و بازی برای گوشی و تبلت اندرویدی خود باشید. ! نصب نرم افزار مارکت مشابه سایر ابزارهای اندروید است، اما ممکن است برخی از کاربران در نصب آن دچار مشکل شوند، بنابراین می توانید این آموزش را دنبال کنید.

نصب مارکت روی اندروید و کامپیوتر

نحوه ورود به بازار برای کسانی که گوشی یا تبلت اندرویدی دارند:

1- ابتدا جدیدترین نرم افزار اندروید بازار را از این لینک دانلود دانلود کنید.

2- پس از دانلود اگر از طریق گوشی خود دانلود کردید روی آن کلیک کنید و اگر از طریق کامپیوتر از طریق هر دو دانلود کردید باید آن را به گوشی خود انتقال دهید و روی فایل نصب کننده گوشی خود کلیک کنید.

3- پس از کلیک، تصویر زیر را مشاهده می کنید، سپس روی Next کلیک کنید:

4- مطابق تصویر زیر روی Install کلیک کنید.

BAZAR-Institution-2

5- خیلی راحت و خوشمزه است! شما بازار را راه اندازی کرده اید و اکنون می توانید از ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. پس از اتمام دانلود، روی Open کلیک کنید. تصویر زیر پس از نصب از محیط بازار گرفته شده است.

در رایانه خود بازاریابی کنید

نحوه نصب Market بر روی کامپیوتر:

خود نرم افزار مارکت برای کامپیوتر ضروری نیست چون ابزارش روی ویندوز نصب نمیشه ولی ممکنه بعضی از دوستان گوشی یا تبلت اندروید نداشته باشند و بتوانند شبیه ساز اندروید را روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کنند.

در این صورت باید ابتدا شبیه ساز اندروید را روی کامپیوتر خود نصب کنید و سپس بازاریاب را روی کامپیوتر خود نصب کنید.  برای دانلود مستقیم برنامه بازار از اپ ناب کمک بگیرید.

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com